با احترام فراوانی که برای مشتریان گوشی کالا درنظر گرفته ایم موظف هستیم برای خریدی مطمـین،نظرات و استفاده از خدمات سایت اطلاعات کاملی از کاربران دریافت کنیم.حریم شخصی کاربران سایت گوشی کالا مانند صندوق هایی در ساختمان امانات حاوی اطلاعات مهم برای جلوگیری از کلاهبرداری های متنوع توسط اشخاص میباشد که محیطی کاملا امن و قانونی است.
هر فرد برای ورود به سایت و خرید می بایست یک فرمی از اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی،کد ملی،محل تولد،محل زندگی و محل کار،اطلاعات بانکی و غیره را پر نماید.
تمام فعالیت های سایت گوشی کالا به صورت تجارت الکترونیک  قانونی صورت میگیرد وزمان فرایند خرید،ثبت فاکتور خرید مختص به سایت و با توجه به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود،بنابراین اگر اطلاعات وارد شده صحیح یا کامل نباشد،گوشی کالا میتواند برای اعتماد متقابل و جهت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، اطلاعات کامل و صحیح مانند کدملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریداران سازمانی تقاضا کند.
بهتر است یاداوری شود که ایمیل و شماره تلفن هایی که کاربران وارد میکنند و آنها در پروفایل های خود به رسمیت ثبت کردند تنها راه ارتباطی گوشی کالا با کاربران و مشتریان می باشد.

توجه
شماره 300057001010 سامانه پیامکی گوشی کالا میباشد که تمام پیامک ها تنها با این شماره برای مشتریان فرستاده میشود.
میتوان برای توضیحات بیشتر سامانه پیامکی به وضعیت پردازش سفارش،خدمات و سرویس های ویژه مناسبتی و غیره اشاره کرد که امکان پاسخ از سمت شما به انها ممکن نیست.
ارسال پیامک تحت عنوان گوشی کالا با شماره های مختلف،غیرقانونی  و سوء استفاده از نام گوشی کالا می باشد و در صورت دریافت چنین پیام هایی، از شما خواهشمندیم جهت جلوگیری و پیگیری قانونی آن را به info@gooshikala.com اطلاع دهید.
همچنین شما کاربران برای انتقادات و پیشنهادات خود علاوه بر ثبت نظرات در سایت،می توانید با شماره تلفن 02166347422 تماس بگیرید و با همکاران پاسخگو ما نظرات خود را به اشتراک بگذارید.